fredag 20. januar 2012

Katten og Kvinnene: Miss Dominion Adu

For en tid tilbake fikk jeg et flott lite brev, fra en jente fra Sudan. Tro det eller ei, men hun er heller ikke noen kløpper på norsk altså:


hvordan du er i dag håper jeg dagen din var fantastisk, så Gud være takk allmektige amen. mitt navn er Miss Dominion, er singel, bestemte jeg meg for å skrive deg fordi det å ha en god venn er det beste man gjøre i livet fordi jeg-lever at kjærlighet er som en magisk det holde bringe folk sammen for å kjenne og føle hverandres liv og kultur å leve sammen i ett tak som ett, og jeg vil du skal vite at forholdet starter med ett skritt du gjør for det. Jeg vil være mest horn å lese fra deg snart slik at jeg kan sende deg mer av bildet mitt. takk og Gud velsigne. din nye venn Dominion ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt how are you today i hope your day was wonderful,if so thanks be to God almighty amen. my name is Miss Dominion, am single,i decided to write you because having a good friend is the best one do in life because i be-live that love is like a magic it keep bring people together to know and feel each other life and culture to live together in one roof as one,and i want you to know that relationship starts with one step you make for it. i will be most horned to read from you soon so that i can send you more of my photo. thanks and God bless. your new friend Dominion

Jeg måtte jo selfølgelig svare, noe annet ville jo vært uhøflig. Det at det har vært litt tørke på svindlerfronten i det siste, gjorde at hun var akkurat den riktige for meg. Jeg må riktignok inrømme at det tok en stund før jeg fikk svart.


Hei

Beklager at jeg ikke har skrevet til deg før. Det var nok Gud som ville teste din tolmodighet. Men du vet, den som venter på noe godt, kommer kanskje inn til slutt, som St. Peter alltid sier.

Jeg vil gjerne bli kjent med deg, du er nok akkurat det jeg trenger akkurat nå.

TG

Da svaret kom så jeg at dette var en jente som hadde hatt relasjoner langt oppe i systemet. Hennes far hadde til og med vært direktør i firmaet Industrial Company, ikke dårlig!


Hei Kjære nye venn,

Jeg vil være mer enn glad for ditt svar
Hvordan er været der borte i ditt land? Mine er litt varmt her i Dakar.
Mitt navn er Miss Dominion Adu Johnson, jeg er fra Sudan i Afrika, er 5.11ft høy, lys i huden, 24years gamle (aldri gift før) og i dag jeg er bosatt i flyktningleir her i Dakar som et resultat av den sivile krig som ble utkjempet i mitt land.
Kjæreste One, var min avdøde far Dr Johnson Adu styreleder administrerende direktør (INDUSTRIAL COMPANY LTD) i Khartoum hovedstaden i landet mitt, og han var også personlig rådgiver for våre tidligere statsleder før opprørerne angrep huset vårt en tidlig morgen og drept ham med min mor Carolin Adu, med kaldt blod. Det er bare meg som er i live nå, og jeg klarte å gjøre min vei til et vestafrikanske landet Senegal hvor jeg bor nå som flyktning., Og denne datamaskinen tilhører et pastor pastor som har en kirke her i leiren.
Jeg vil gjerne vite mer om du fortelle meg mer om deg selv.
Jeg vil fortelle deg mer om meg selv i min neste post.
hva du gjør i dag, hva du liker og misliker, dine hobbyer etc.
Vedlagt her er mine bilder.
Håper å høre fra deg soonest
Kiss
Dominion.


Flotte bilder la hun også med








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar