torsdag 13. oktober 2011

Anna 2. Anna svarer endelig. Veldig standardisert, og sikkert mange

Anna har endelig svart meg. Det var et veldig kjedelig svar. Bare at hun var veldig glad for at jeg hadde svart henne, og at hun ikke hadde tid til å skrive mer akkurat nå. Det som er morsomt her, er at jeg svarte Annas første brev, fra to forskjellige e-postadresser. Jeg har fått det samme svaret til begge adressene, uten at jeg får inntrykk av at hun vet at begge er mine. Jeg må vel også nevne det faktum at en av mine beste venner også fikk den første mailen, og da blir det interessant. Flott nytt bilde da foresten.

  

Hello my friend! I am very pleased that you are also interested me, and I'm very happy about it. I'm so glad to see your letter, but unfortunately I could not answer you at once, and I am very sorry that made you wait, I hope you're not too sorry to me?? how are you today? how are you? today a great day and wonderful mood. and how your mood? If you honestly, I did not expect today to see your reply letter to me. I thought that I would not be interested in you and you write to me. Now the Internet is very much different SPAM and we are all afraid to answer the unknown letters and photos. Me just come a lot of letters and sometimes I even wonder where do all these letters. I am very glad that you answered my letter and want to meet me. I want to say thank you for what you are interested in me and of course a special thank you for your letter. I can not wait now to start communicating with you, but the problem is that I have little time for writing to you. I beg you not think that I'm lazy to write you a lot. Is not the case. Check e-mail and saw your letter I now just wanted to immediately thank you for your letter of reply, but another more long letter I will write you later, ok? I will answer your questions and I will write more about myself, okay? But you should have the first idea of ??what I'm out of himself, as well as what I live in this life, which makes my mood and what I enjoy. Be a little patient, I will write you a letter later. please please write me in English, right? You can use a translator I know very well English. Once again I want to tell you that I am glad that you wrote to me. I am very pleased. I send you my photo in my next letter, ok? I ask you just send me your photo itself .. Sincerely yours new friend Anna.


Jeg er veldig glad for at hun skriver at det spammes mye, da har vi noe å prate om. Kall det felles interesse. Jeg synes også det er litt fornøyelig at setningene: "Me just come a lot of letters and sometimes I even wonder where do all these lettersog "You can use a translator I know very well English" brukes, for det faller på sin egen urimelighet. Prøv å si den første med Cookie Monster-stemme!

Stay tuned for more love or spam 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar