onsdag 5. oktober 2011

Stephanie Dennis

Stephanie var en av grunnene til at jeg begynte å svare på disse e-postene. Da jeg mottok hennes brev, fikk jeg inntrykk av at hun prøvde å få meg til å tro at vi hadde møttes i det virkelige liv. Det gjorde meg så oppgitt, at jeg fant ut at jeg ville høre mer om hvordan vi hadde møttes.

Hyggelig å treffe deg.
Jeg fikk kontakt i dag og ble interessert i å kontakte deg, tror jeg fortjener vi å være venner, må du svare meg en gang du mottar meldingen min slik at jeg kan fortelle deg mer om meg selv ..... Jeg har også noen fine bilder for deg hvis du ikke tankene jeg venter svaret snart ..... Ta vare ... Bye, Stephanie


Siden hun skrev til meg på nesten forståelig norsk, fant jeg ut at jeg skulle svare på norsk. Hvis det skal bli noe mer mellom oss, er det jo greit at hun får øvd mest mulig på språket også, for hun virket ikke helt stødig enda:

Hei Stephanie

Jeg beklager, men jeg kan faktisk dessverre ikke huske deg. Hvor var det vi møttes? 

Best Regards
TG

Relativt umiddelbart etterpå fikk jeg dette svaret, hvor hun også hadde lagt ved bilder:



Hei

Hvordan gjør du? Som for meg, jeg er fint takk. En fin godbit å få email.My navn er Stephanie Dennis, aldri vært gift og har ingen children.i har tostatsborgerskap, og halv Gambia Vest-Afrika.men jeg bor i Senegal Vest-Afrika.

Alt er i sinnet. Det er der det hele starter. Å vite hva du ønsker er første skritt mot å få det. Så skriver du en e-post for å se om jeg kan finne ut litt mer om deg. Ønsker første til å opprette et nyttvennskap utenfor sosial sirkel jeg har nå, men hvisden rette mannen kom ville årsak gå for det.
Hvis du gir ditt liv som en helhjertet respons påkjærlighet, så kjærlighet vil helhjertet respondere på you.Yes Jeg er her for et forhold og ønsker noen at vi kan møtes hver andre i person, dettekrever tillit og bygging av vår forståelse

Litt om meg. Jeg liker mange ting, som filmer, musikk, sport, reiser, jeg er en veldig ærlig, oppriktig, snill, trofast, omsorgsfull jente. Jeg er åpen, punktlig, omgjengelig dame. Jeg liker å reise, og alt om naturen. Jeg er en optimistisk,munter person. Jeg har alltid finner positive sider i enhver situasjon.

Jeg misliker å bli lei. Jeg tror at det viktigste i et forhold er å kunne forstå problemer med partneren din. Det er viktig å nyte livet i et godt selskap. Jeg leter etter en sterk, selvsikker mann som vet hva han vil og hvordan man skal oppnå det.

Han må være forståelse og evne til å bry seg omandre. Jeg ser ham som en anstendig, ærlig,omsorgsfull, snill mann. Jeg drømmer om å møteen slik mann, og å nyte livet sammen med ham.Det vil være en mann som kan erobre hjertet mittmed hans enkle smil, og snill hjertet. Jeg har vedlagt mine bilder her. Vennligst send din i din neste mail.Take bryr Stephanie



Da dette virket som et standard 2. brev, og jeg ikke trodde at hun i det hele tatt hadde lest hva jeg svarte, og i tillegg dette strengt tatt ikke var svar på spørsmålet mitt, følte jeg at jeg måtte bli litt streng med henne:

Hi again Steph.
You didn't answer my question. Where did we actually meet? 

Det hjalp tydeligvis, og tre dager senere kom dette:

this is where i got your contact



http://www.myspace.com/betteroffonmonday

Så vi hadde virkelig ikke møttes i RL som det kalles med dagens terminologi. Hun hadde funnet e-postadressen min på myspace. Jeg svarte ikke på denne, men det var før jeg begynte å blogge om det! Stay tuned, for fortsettelse følger! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar