onsdag 5. oktober 2011

Anna

Anna kom inn i livet mitt i ettermiddag. Hun skriver at hun har funnet profilen min på et nettsted hun ikke husker navnet på. Det som får meg til å stusse er at hun skriver til en e-postadresse jeg ikke kan huske å ha brukt annet enn i jobbsammenheng. 

I do not know how to start your letter, that I am very ashamed to write you this letter.
I saw your profile on a dating site, I can not remember what it's called, it seems that this was a site called be2.
I really enjoyed your profile, I thought it was very interesting and I was very curious to know more about you!
I decided to write you this letter, I hope you liked my letter, and you will answer me! I would like to talk to you, what do you think?
By the way, I forgot to introduce myself, my name is Anna and I bet you the pictures themselves.
If you would like to know more about me, please, ask me questions!
I will translate my letter through geoogle translator for you in your language, so you can read my letter, but I hope you know English, and we will be able to communicate with you in English, because I do not know your language but you do not know, eslim-English, I'll also be glad to talk with you about the Danish translation by Google.
I hope that you will soon be able to answer me and try to tell me about yourself!
I have to you one more question, why such a charming man like you still single?
I am writing to you from work unfortunately I have little time, and now I have to go to work!
We hope that soon you write to me!
yet.
with respect Anna




Hei, min nye venn!
Jeg vet ikke hvordan du starter ditt brev, at jeg er veldig skamfull for a skrive dette brevet.
Jeg sa profilen din pa en datingside, jeg kan ikke huske hva det heter, virker det som dette var et omrade kalt be2.
Jeg not profilen din, tenkte jeg det var veldig interessant og jeg var veldig nysgjerrig pa a vite mer om deg!

....

Jeg måtte selvfølgelig svare på dette . Jeg valgte å starte litt forsiktig.



We can take this in english, Google translate is no good. I send from
another e-mail account, couse I don't want to use my work e-mail for this
purpose.

You say I must ask you what I want to know about you, so the first thing I
want to know is, where do you come from?

Yours
TG

Anna sendte med et bilde. Søt jente, og glad i katten :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar