tirsdag 18. oktober 2011

Jeg har hyret inn en stuntblogger

Da jeg ikke kan ta utgangspunkt i en evigvarende og jevn strøm av utenlandske frierinner måtte jeg finne på noe for å få mer materiale å legge ut. Godt hjulpet av et nettforum jeg fant, som jobber for å avsløre identiteten til nettsvindlere, har jeg nå muligheten til å kontakte svindlerne direkte. 

Da jeg ikke hadde mer enn som så lyst til å bruke mitt eget navn til dette måtte jeg hyre inn noen. Valget falt på den nokså ukjente, svenske slabedasken og backup-bassisten Sixten Tömmerfors. Sixten er selvvalgt arbeidsledig, men fant ut at dette var noe han kunne gjøre når han har fri. Jeg mistenker at Sixten er så dum at han tror at han kan sjarmere en av disse jentene, og få henne til å bli en lovlydig jente, og gifte seg med han. Lykke til.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar